Szanowni Państwo,

informujemy, iż nastąpiła zmiana wymaganej dokumentacji, która jest niezbędna do zgłoszenia do projektu „Program wsparcia mikro, małych i średnich firm w okresowych trudnościach”. Na etapie zgłoszenia do projektu przedsiębiorca musi załączyć oświadczenie o niekaralności oraz oświadczenie o niezaleganiu z należnościami wobec Skarbu Państwa (na wzorze przedsiębiorcy).

Oświadczenie o niekaralności oraz oświadczenie o niezaleganiu z należnościami wobec Skarbu Państwa zostaną potwierdzone przed zawarciem Umowy udzielenia wsparcia poprzez przedłożenie do Operatora:

1) Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;

2) Zaświadczenie z ZUS i Urzędu skarbowego o niezaleganiu z należnościami wobec Skarbu Państwa.

Zaświadczenia pozostają ważne 1 miesiąc od daty wydania. W przypadku gdy Przedsiębiorca / Przedsiębiorczyni w okresowych trudnościach jest wspólnikiem spółki cywilnej należy załączyć zaświadczenia dla wszystkich wspólników oraz dla spółki.